[Owasp-turkey] Aciklik tarayicilari - jquery

selim mizika at gmail.com
Sun Aug 26 16:24:22 EDT 2007

sla.ckers.org forumlarından Whiteacid in yazdığı Greasemonkey için bir XSS
asistanı var.
Xp im olmadığı için greasemonkey im yok. O yüzden nasıl bişey bilemiyorum.
Ama belki ihtiyacınız olan budur?
Anladığım kadarıyla bir xml dosyasında kayıtlı olan açıkları sayfada bulana
kadar teker teker deniyor.

http://ha.ckers.org/blog/20061027/xss-testing-greasemonkey-script/
http://www.whiteacid.org/greasemonkey/xss_assistant.user.js