[Owasp-turkey] Aciklik tarayicilari - jquery

Ferruh Mavituna ferruh at mavituna.com
Sun Aug 26 05:49:44 EDT 2007

Merhabalar,

Piyasada bunu bulabilecek bir tarayici oldugunu sanmiyorum. Teorik olarak
senin listeledigin tum tarayicilar Javascript i analiz edebiliyorlar
dolayisiyla gene teorik olarak bunu bulmalari lazim. Ancak bu sekilde
kompleks bir javscripti ozellikle jquery yuzunden 10 kat kompleks olmus, hic
biri bulamayacaktir.

Eger bilen varsa bende merak ediyorum bunu yapabilen tarayiciyi.

--
Ferruh Mavituna
http://ferruh.mavituna.com