[Owasp-poland] Czy są tu jeszcze pasjonaci?

Michał Sajdak michal.sajdak at securitum.pl
Fri Mar 4 17:34:29 UTC 2016

> Tak się realnie zastanawiam w temacie czasu 'na rozwój'
> - bo jeśli praca jest zdalna to za bardzo nie wiem jak ten rozwój miałby
> wyglądać ;)
> Wygląda na to, że znalazłeś drobny błąd w naszym ogłoszeniu, gdybym mógł
> przyznać bug bounty za to spostrzeżenie, to bym to zrobił (piwo przy
> najbliższej okazji? :)).
No nic, wracając do wątku rekrutacyjnego - specjaliści Securitum
znajdują nawet bugi w ofertach konkurencji :-]
I jeszcze wygrywają bounty.

PS
Piwo z chęcią :)

pozdr
ms

--
Michał Sajdak
Certified Information Systems Security Professional #338973

securitum.pl - bezpieczeństwo systemów IT.
sekurak.pl   - piszemy o bezpieczeństwie.