[Owasp-poland] Czy są tu jeszcze pasjonaci?

Adam Ziaja adam at adamziaja.com
Thu Mar 3 14:52:37 UTC 2016

Dziś na grupie OWASP są najsensowniejsze oferty pracy do infosec :). Bez
rekruterów, a może warto gdzieś wrzucać na stałe takie oferty? Trochę coś
na zasadzie ninjajobs.org i tutaj proponuję przykładowo grupę dyskusyjną
https://groups.google.com/forum/?hl=pl#!forum/infosec-pl (celowo zamknięte
ale tylko po to żeby nie było w Google tysiąca kopii), może się sprawdzi?
Pozdr.

Adam Ziaja