[Owasp-norway] Neste medlemsmøte

Erlend Oftedal erlend at oftedal.no
Lør 20. Sep 2008 06:20:03 EDT

Enig. For å kunne oppnå målet om å "være et profesjonelt faglig miljø og
en viktig møteplass for kompetanse- og erfaringsutveksling på fagområdet
applikasjonssikkerhet, både på det teoretiske så vel som det praktiske
plan", må vi også kunne fokusere på enkelte teknologier. Det blir
vanskelig å gjøre noe praktisk uten.
Neste utfordring blir vel da å finne noen som har lyst til å prate
om ACEGI.

Erlend