[Owasp-norway] Neste medlemsmøte

Knut Vidar Siem knutsiem at gmail.com
Lør 20. Sep 2008 04:02:21 EDT

Jeg tror ikke vi skal være så redd for å kjøre Java-rettede, eller
.NET-rettede foredrag. Språket og rammeverkene som finnes for det er
jo særdeles avgjørende for hvordan man kommer til målet. Det som
kanskje er greit er å understreke hvilke generelle problemer Spring
Security løser og hvorfor man trenger det, slik at man kan dra
paralleller. Jeg støtter forslaget :)

Knut Vidar