[ OWASP - Montreal ] Travaux en cours pour relancer le chapitre

Laurent Desaulniers laurent.desaulniers at gmail.com
Sun Nov 30 11:31:04 EST 2008

Bonjour,

   Je peux contacter l'ETS. Je connais plusieurs professeurs/eleves du
milieux academique.

--
*CONFIDENTIALITÉ* L'information apparaissant dans ce message électronique
est de nature légalement privilégiée et confidentielle. Si ce message vous

*CONFIDENTIALITY* The information in this message is legally privileged and
confidential. In the event of a transmission error and if you are not the
individual or entity mentioned above, you are hereby advised that any use,
copying or reproduction of this document is strictly forbidden. Please
advise us of this error and destroy this message.