[Owasp-Malaysia] Permintaan untuk deface website saya

Sharuzzaman Ahmat Raslan sharuzzaman at gmail.com
Mon Mar 28 03:39:28 EDT 2011

Dalam software environment, ada satu frasa yang disebut "Eating your own dog
food". Lihat http://en.wikipedia.org/wiki/Eating_your_own_dog_food

Jadi dalam situasi ini, kenapa anda tak gunakan SimpleLinux sebagai sistem
operasi server anda? Adakah anda tidak yakin dengan distro yang anda buat
sendiri? Jika anda sendiri tidak yakin, bagaimana orang lain boleh menjadi
yakin dengan distro anda?

Fikirkan.

--
Sharuzzaman Ahmat Raslan