[Owasp-Malaysia] Cadangan Projek Video Iklan Public Awareness: Phishing Attack

ApOgEE jerungkun at gmail.com
Fri Nov 12 04:38:50 EST 2010

Aku tengok, ada dah iklan dengan tujuan ini kat cybersafe...
http://www.cybersafe.my/video/Banking/BANK_bm.wmv
Terima Kasih Adnan...

Persoalan aku:
1 - Menda ni ada ditayangkan kat TV ke? (aku jarang tengok TV sekarang..
heheh)
2 - kenapa ianya tidak diletakkan di tempat umum (facebook, youtube) yang
boleh dikongsi dan tersebar secara viral... takkan cybersafe nak tengok
sorang2 je mender tu atau expect semua orang nak pegi dan tengok video tu
kat sana?...
3 - Adakah cybersafe membenarkan kita download dan sebarkan video ini?

--
Best Wishes,

M. Fauzilkamil Zainuddin
ApOgEE a.k.a JeRuNgKuN