[Owasp-Malaysia] [Owasp-malaysia] Draf Asal Spoof @ Melaka 2006

Mohd Syamsuri msyamsuri at gmail.com
Wed Feb 24 01:35:12 EST 2010

hahaha ;p

sekarang nih nampak semua diam....

kelantan baru buka incubator bawah SEDC. baru nak beroperasi kalau ada lah
conference @ competitions mcm nih sekurang2nya
Incubator kelantan dapat jugak nama....

Fokus incubator sekarang nih pasal animasi.. rasanya dah ada 4 5 cerita
animasi yg sedang dalam proses pembikinan dan tgh communicate dgn pihak
RTM utk waktu siaran maybe dalam bulan 9 @ 10 kot....

nih semua animasi kawe tak der lah terlibat cuma tahu jer lah .... pasal dah
tgk sinopsis dan draf asal cerita dia...

sekarang nih kalau cerita pasal Linux ermmm rasanya ramai yg kenal Ubuntu
dari debian ........
kawe punya matlamat adalah kumpulkan semua expert2 linux / bsd di kelantan,
terengganu @ pahang utk wujudkan satu center
Open Source Center pantai timur.

melalui community yg ada inilah kita boleh develop training, conference,
workshop, consultant dan etc...
pasal dah banyak sangat ajaran sesat yg kawe jumpa pasal linux di kelantan
nih... ;p

Sekarang nih kawe dah wujudkan satu Linux Lab di LAB MIS PKINK dengan
kerjasama pihak MIS PKINK.
(OS : Linux Mint. / Running: Microsoft Office, Exel & Powerpoint under
Linux./ Running Class For OpenOffice.)

itu jelah yg mampu kawe buat setakat nih...

--
best regard
syamsuri