[Owasp-Malaysia] [Owasp-malaysia] Draf Asal Spoof @ Melaka 2006

Amir Haris Ahmad amir at localhost.my
Tue Feb 23 23:46:59 EST 2010

Dekat mana meeting tu akan dilangsungkan? aku minat sgt ni klu kelantan.
Apa2 yang boleh aku bantu. Dulu2 masa muda, aku ada buat kerja gila organize
open source nya talk. Ke hulu ke hilir pegi kolej and cari speaker yang ada
kat Kelantan. Masa tu member cth Azuddin (HUSM), Zapawi (mesiniaga) jadi
speaker Buat dekat ITD peng. Chepa (2003). Sifu Maznan MyLinux pun ok jgk
support masa tu, apa2 yang perlukan orang kat kelantan kontek aku. Lepas tu
masa tu la Kelantan implement Linux router/fw guna disket (link satu
kelantan), melalui co. minix solutions SDN BHD. Wow... aku bukan pandai sgt
pun compare dengan expert2 yang ada, tapi minat tu ada.

rgds