[Owasp-malaysia] Bengkel Pertama OWASP

Mr Azhar mrazhax at yahoo.com
Thu Feb 11 08:29:27 EST 2010

Salam "1 Malaysia"
Saya tertarik pada perbincangan kali ini untuk mengadakan kelas/bengkel.
Namun dengan itu, pada peringkat permulaan ini, saya ingin tahu berapa ramai yg ingin mengikuti bengkel tersebut? Jika ianya memadai dengan sewaan tempat maka saya berpuas hati, dan jika kurang bagaimanakah? adakah harga tersebut akan dinaikkan?
Pada hasrat saya,jika ianya kurang peserta maka saya cuba berbincang dengan Ketua Cawangan saya untuk menempatkan bengkel ini di makmal kami di Bukit Jalil. Ia adalah salah satu cara untuk saya memberikan sumbangan terhadap organisasi kita kelak.
Projektor dan komputer ada di letakkan di makmal, pc sebanyak 12 biji da projektor sebuah.

Owasp-malaysia at lists.owasp.org

OWASP Malaysia Wiki

http://www.owasp.org/index.php/Malaysia

OWASP Malaysia Wiki Facebook

http://www.facebook.com/pages/OWASP-Malaysia-Local-Chapter/295989208420

Salam semua,
Sy boleh provide lab di MMU, Cyberjaya. Dalam tu ada dalam 41 PC dan juga projector. Sewa RM1000 untuk sehari, + RM 200 sehari untuk projektor. So in total RM1200. Kalau boleh dapatkan dalam 40 peserta, kos untuk setiap peserta dapat dikurangkan lagi.

Terima kasih.
Mohd Asri,
MMU Cyberjaya

-----Inline Attachment Follows-----