[Owasp-malaysia] Bengkel Pertama OWASP

Mohd Fazli Azran mfazliazran at gmail.com
Wed Feb 10 08:20:37 EST 2010

On 2/10/10 9:00 PM, Harisfazillah Jamel wrote:
> Assalamualaikum dan salam sejahtera,
>
> Saya sudah tanyakan kepada seorang rakan yang ada makmal komputer
> untuk disewa di Shah Alam. Kos dia
>
> RM30 seorang untuk gunakan makmal daripada pukul 9 pagi hingga 2
> petang. Untuk Bengkel Setengah hari.
>
> RM57 seorang untuk gunakan makmal sepenuh hari.
>
> Tiada projektor disediakan sebab sewanya lagi mahal. Kita usahakan bawa sendiri.
>
> maklamat kita untuk dapat peserta dalam 20 orang. 2 minggu sebelum
> supaya boleh bayar separuh
> sebagai duit setuju guna.
>
> Agenda :-
>
> Pengenalan OWASP Top 10.

> [...]
Need other members to give any suggestion or comment about our 1st
workshop. Any new fresh idea and or positive suggestion are welcome.

Ini untuk bengkel pengenalan mengenai OWASP. Jikalau ada diantara anda
ada cadangan lain yang boleh memberi impak kepada bengkel OWASP ini
amat2 la dialu-alukan.

Good job haris. Well we see what others comment on it. OWASP mempunyai
pelbagai topik dan boleh digunakan untuk bengkel bengkel yang akan
diadakan.

Oleh yang demikian bengkel OWASP akan dijalankan setiap bulan dan
pelbagai topik akan dibincangkan. Kami amat mengharap sambutan oleh
ahli2 OWASP Malaysia untuk menjalankan bengkel pada masa akan datang.