[Owasp-leaders] First Local Chapter Meeting Guidelines

Mandeep Khera mkhera at owasp.org
Fri Jan 21 22:27:41 EST 2011

I agree with Jim :-)

Mandeep Khera

-----Original Message-----
From: owasp-leaders-bounces at lists.owasp.org [mailto:owasp-leaders-bounces at lists.owasp.org] On Behalf Of Jim Manico
Sent: Friday, January 21, 2011 4:39 PM
To: georgi.geshev at owasp.org; owasp-leaders at lists.owasp.org
Subject: Re: [Owasp-leaders] First Local Chapter Meeting Guidelines

Благодарим Ви за услугата. OWASP има голяма нужда от лидери като вас!

За да изпълните една успешна глава, най-добре да се намери добър високоговорители, които ще се осигури ефективна презентации по приложението на сигурност в продавач-неутрален начин.

Сигурен съм, че някой друг ще отговори на този въпрос към вас по-подробно.

БЛАГОДАРЯ ВИ,
Джим Manico