[Owasp-leaders] First Local Chapter Meeting Guidelines

Jim Manico jim.manico at owasp.org
Fri Jan 21 19:38:37 EST 2011

Благодарим Ви за услугата. OWASP има голяма нужда от лидери като вас!

За да изпълните една успешна глава, най-добре да се намери добър
високоговорители, които ще се осигури ефективна презентации по
приложението на сигурност в продавач-неутрален начин.

Сигурен съм, че някой друг ще отговори на този въпрос към вас по-подробно.

БЛАГОДАРЯ ВИ,
Джим Manico