[Owasp-italy] Re:Owasp-Italy digest, Vol 1 #77 - 1 msg

Alberto Revelli a.revelli at reply.it
Thu May 4 09:04:48 EDT 2006

On Wed, 2006-05-03 at 00:14 +0200, Francesco Langella wrote:
> Buonasera a tutti
> scusate ma volevo chiedervi se qualcuno di voi conosce e sa utilizzare la libreria libwhisker.
> Per favore rispondetemi!

Credo che la cosa migliore che puoi fare sia giocarci un po', magari
partendo dal codice di nikto per vedere come viene utilizzata, per poi
entrare piu' a fondo direttamente nel codice della libreria stessa.
C'e' anche una mailing list al riguardo (whisker-devel su sourceforge)
ma non e' molto attiva...

in bocca al lupo

ice

--
The information transmitted is intended for the person or entity to which it is addressed and may contain confidential and/or privileged material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any action in reliance upon, this information by persons or entities other than the intended recipient is prohibited. If you received this in error, please contact the sender and delete the material from any computer.