[Owasp-greece] Paraitithikan o proedros kai ta melh ths ArxhsProstasias Dedomenwn Proswpikou Xarakthra

Kazakonis Anastasios kazakonis at aueb.gr
Tue Nov 27 04:08:24 EST 2007

Όντως... Αυτό το θέμα με την ισχύ των αποφάσεων της Ανεξάρτητης Αρχής είναι
αρμοδιότητα ενός νομικού για να μας το λύσει. Θα ρωτήσω και θα επανέλθω!

Το "δημοσιογραφικό απόρρητο" λέει ότι οι δημοσιογράφοι έχουν το δικαίωμα να
μην αποκαλύπτουν τις πηγές τους. Όχι ότι μπορούν να χρησιμοποιούν ΠΑΡΑΝΟΜΑ
μέσα (όπως κρυφές κάμερες) για οποιονδήποτε λόγο! Αφήστε που η έννοια του
δημοσιογραφικού απορρήτου δεν αποτελεί νόμο αλλά εμπεριέχεται στην
δεοντολογία τους. Συνεπώς, το δημοσιογραφικό απόρρητο δεν ισχύει εάν φτάνει
στο σημείο να υποθάλπει και να προστατεύει εγκληματίες.

Όσο για τις λύσεις που προτείνονται, θα ήθελα να δω κάτι πολύ πιο πρακτικό.
Η έννοια "ενεργοί πολίτες" σίγουρα είναι μια πολύ καλή λύση. Δεν μπορεί όμως
να γίνει πράξη με το ζόρι. Αυτό έχει να κάνει με την παιδεία του καθενός
μας. Δεν μπορεί η Πολιτεία να θεσπίσει νόμο και να μας επιβάλλει να είμαστε
ενεργοί πολίτες! Οπότε, εάν ο adamo ή ο koukopoulos γίνετε αύριο
Πρωθυπουργοί, η λύση αυτή απορρίπτεται. Μακροπρόθεσμα θα ήταν καλή ιδέα,
αλλά ως άμεση λύση, απορρίπτεται.

Η λύση που αναφέρθηκε σχετικά με την αστυνομία και την αποτελεσματικότητά
της είναι επίσης πολύ καλή. ΑΛΛΑ! Ζούμε πραγματικές καταστάσεις και ζητάω
άμεσες λύσεις. Η αναδιάρθρωση και η αλλαγή κουλτούρας στην ΕΛΑΣ είναι
δύσκολο και μακροπρόθεσμο εγχείρημα. Εγώ θέλω ΑΥΡΙΟ να σταματήσω αυτούς που
τα σπάνε. Τι κάνουμε λοιπόν;

Υ.Γ. Η υπόθεση της ζαρντινιέρας με εξόργισε όσο δεν φαντάζεστε. Μου θυμίζει
εκείνα τα πιτσιρίκια που σε σταματάνε με το αυτοκίνητο στον δρόμο για έναν
απλό έλεγχο και σου συμπεριφέρονται λες και είσαι ο Πάσαρης, μόνο και μόνο
γιατί νομίζουν ότι τα γαλονάκια τους, τους το επιτρέπουν. Είδατε που,
τελικά, αυτό που λείπει από όλους μας είναι η Παιδεία;