[Owasp-Cluj] Intalnire OWASP Cluj Chapter - mailing list members - joi 19.03 ora 18:30

Lucian Corlan lucian.corlan at owasp.org
Mon Mar 23 07:49:30 UTC 2015

Salutare,

FYI, participare sub asteptari la intalnirea 2 OWASP Cluj - am fost 9 in
total.. dar inafara celor la care ma asteptam, doar 2 (multumesc Robert si
Adrian)!
As vrea urmatoarea intalnire sa aiba loc in prima saptamana din luna Mai.
Sper sa puteti participa, o sa anunt din timp si voi pune si pe Eventbrite.
Foate probabil ca intalnirea sa aiba loc la Arobs prin amabilitatea lui
Robert Suciaghi si a managementului Arobs.
Cei care sunt interesati sa prezinte (la urmatoarea intalnire OWASP) sau
vor sa se implice in OWASP, va astept oricand cu propuneri!

ps: Am promis link catre OWASP Testing Guide (@Adrian):
https://www.owasp.org/images/5/52/OWASP_Testing_Guide_v4.pdf
De cat de bine stiti documentul de mai sus depinde o cariera in Application
Security (Testing) ;)

Toate bune,
Lucian