[Owasp-Chile] consulta off-topic

OWASP CHILE lista de correos owasp-chile en lists.owasp.org
Mar Oct 7 02:07:58 UTC 2014

Hola Jonathan,

Si estas buscando alguna metodologia de estimación desde el enfoque
ágil, te comento que es algo bastante dinámico. Sin embargo, te puede
servir leer sobre SCRUM y como es abordado el concepto de estimación.

Yo actualmente trabajo bajo esta metodologia y la encuentro muy buena.

Cuenta con mi apoyo si requieres orientación al respecto.

Saludos.

Carlos Apablaza

--

Owasp.org <https://www.owasp.org/index.php/Main_Page>

Carlos Apablaza / Owasp Chilean Chapter
santiago, Chile/ carlos.apablaza en owasp.org
<mailto:carlos.apablaza en owasp.org>

Owasp.org Office: / Fax:

https://www.owasp.org/index.php/Main_Page

Facebook <####> Twitter <####> Google Plus <####> Youtube <####>
Linkedin <####> Instagram <#####> Pintrest <#####> Dribbble <####> Skype
<######>

This e-mail message may contain confidential or legally privileged
information and is intended only for the use of the intended
recipient(s). Any unauthorized disclosure, dissemination, distribution,
copying or the taking of any action in reliance on the information
herein is prohibited. E-mails are not secure and cannot be guaranteed to
be error free as they can be intercepted, amended, or contain viruses.
Anyone who communicates with us by e-mail is deemed to have accepted
these risks. Company Name is not responsible for errors or omissions in
this message and denies any responsibility for any damage arising from
the use of e-mail. Any opinion and other statement contained in this
message and any attachment are solely those of the author and do not
necessarily represent those of the company.