[Owasp-benelux] Fwd: Huurbevestiging & Betaalplan - Amsterdam RAI

Seba seba at owasp.org
Fri Nov 1 15:16:26 UTC 2013

all, FYI: the room + catering pricing is +21% VAT.
For the room + catering for 150 people we have to pay EUR 9062,29
Luckily we have an extra sponsor who confirmed today, so we are currently
break-even.

regards

Seba

From: *Joas Kemerink* <j.kemerink at rai.nl>
Date: 2013/10/15
Subject: RE: Proposals - Amsterdam RAI
To: Martin Knobloch <martin.knobloch at owasp.org>****

Goedemorgen Martin,****

 ****

Wat een ontzettend leuk nieuws. Dat klinkt goed! Ik ga zorgen dat ik een en
ander in orde ga maken voor jullie. Heb jij voor mij aub nog als aanvulling
op jullie NAW gegevens; het officiële telefoonnummer behorend bij dit adres?

OWASP Europe VZW,  Leinstraat 104A, 9660 Brakel, België****

 ****

Alvast bedankt, dan ga ik nu enkele dingen in beweging zetten. Ik laat de
optie staan voor 28 november, ik vraag even aan bij ons boekingskantoor tot
wanneer jij deze kan aanhouden.

Hartelijke groet! Joas****

IMEX.png]<http://portal.imexamerica.com/vex-2013/exweb.php?back=vexsearch.php$$action=select$country=178$category=$region=6&uid=237827>
****