[Owasp-czech] Fwd: Re: [Owasp-prague] Prosim, je OWASP-Prague funkcni?

Norbert Szetei sine at trip.sk
Sun Jun 13 16:51:31 EDT 2010

Dobry den,

On Sun, Jun 13, 2010 at 08:43:07PM +0200, Petr Závodský wrote:
>  O.K. Navrhuji Vam, abychom navazali spolupraci. Vy za Prahu a my za Brno.
> Spolecne za Cesko. Co Vy na to?
>  S pranim pekneho vecera
>  Petr Zavodsky.

Neviem, co tymto presne myslite. Aby som to cele zopakoval, Vy ste si pred istym
casom, konkretne

$ whois owasp-czech-republic.cz|grep -i registered
registered:   21.04.2010 12:47:26

registrovali domenu owasp-czech-republic.cz a pravdepodobne v tom case
prehlasili za docasneho lidra pre Cesku Republiku. Pride mi to nanajvys
zvlastne, nakolko stacil jediny dotaz do google v podobe "OWASP czech republic"
a hned na prvom odkaze v prvej vete (momentalne to bude zrejme druhy) by ste sa
na oficialnych strankach docitali, ze OWASP pre Cesku Republiku som ja, prijaty
oficialnou cestou.

Na druhej strane ste ma (sa) informovali len minuly tyzden, kde som sa na webe
uvedenom v signature docital, ze ste nim docasne Vy. Neviem, ci ste OWASP-u dali
vobec vediet, ale aj v kladnom pripade toto nepovazujem za celkom spravny
postup.

V buducnosti mame na plane nejake prednasky aj v Brne a osobne si myslim, ze sa
aktivna ucast na projektoch da zariadit aj bez toho, aby sa pobocka separovala v
ramci jednej republiky na 2 mesta, ktore su navyse relativne blizko. V tomto
smere pomoc velmi rad uvitam.

n.